Google Ads

Podziel się

Najkrótsza definicja kampanii Google Ads? Promocja produktów i usług oraz kontrola nad wysokością swojej pozycji w wyszukiwarce Google.

Trudno dziś myśleć o jakimkolwiek marketingu internetowym pomijającym tę najbardziej popularną wyszukiwarkę na świecie. Można się na to zżymać bądź nie, że jedna korporacja jest w posiadaniu wyszukiwarki z której korzysta bez mała cały świat, ale kampanie Google ADS to prosty i wygodny sposób na promocję swojej działalności. Ich zaletą jest mierzalność wyników (płacimy tylko za kliknięcia), przewidywalność (dzięki wielu narzędziom jesteśmy w stanie przewidzieć koszt słów kluczowych czy reklamy) oraz elastyczność w określaniu stawek, grup docelowych, zasięgów, etc.

Jako agencja interaktywna r360 posiadamy szerokie doświadczenie w prowadzeniu każdego rodzaju kampanii Google Ads. Pracę rozpoczynamy zawsze od zdefiniowania celów, określenia person marketingowych i poznania budżetu reklamowego. Znając te trzy elementy jesteśmy w stanie zaproponować skuteczne działanie i wybrać rodzaj kampanii, który będzie najbardziej adekwatny dla klienta. Czy to reklama bannerowa, czy w sieci wyszukiwania, czy w serwisie Youtube – poprowadzimy Cię za rękę w stronę sukcesu!